1.   مشاوره و انجام پروپوزال  و پایان نامه ، مشاوره در زمینه ارائه سمینار، 
       مشاوره و انجام مقاله های بین المللی و داخلی، 
       مشاوره و انجام مقاله در مجله های علمی پژوهشی معتبر، 
        مشاوره و آموزش شبیه سازی شبکه توسط شبیه ساز آکادمیک 2-NS، 
         مشاوره و آموزش شبیه سازهای ترافیک شهری از قبیل  SUMO، ONE، و ...
          کمک به دانشجویان برای پیاده سازی ایده ها و مقالات خود با شبیه سازهای
               NS2, NS3 , OMNET++ , ONE
     
    
                 شماره تماس :
                         حسین رنجبران:    09101607834   
                                          
    
                  ساعات تماس: 
                                      ۸ الی ۲۰
                         
                   ایمیل:
                         hossein.ranjbaran.it@gmail.com
                        
           
    

Evaluating Location Privacy in Vehicular Communications and Applications

شروع موضوع توسط AdMiN ‏16/1/17 در انجمن انجمن VANET

وضعیت موضوع:
You must be a logged-in, registered member of this site to view further posts in this thread.
  1. Administrator
    AdMiN
    هیات مدیره کاربر ویژه
    تاریخ عضویت:
    ‏3/10/13
    ارسال ها:
    2,287
    تشکر شده:
    325
    Vehicular ad hoc networks may one day prevent injuries and reduce transportation costs by enabling new safety and traffic management applications, but these networks raise privacy concerns because they could enable applications to perform unwanted surveillance. Researchers have proposed privacy protocols, measuring privacy performance based on metrics such as k-anonymity. Because of the frequency and precision of location of queries in vehicular applications, privacy measurement may be improved by considering additional factors. This paper defines continuous network location privacy; presents KDT-anonymity, which is a composite metric including average anonymity set size, i.e., K, average distance deviation, i.e., D, and anonymity duration, i.e., T; derives formulas to calculate theoretical values of K, D, and T; evaluates five privacy protocols under realistic vehicle mobility patterns using KDT-anonymity; and compares KDT-anonymity with prior metrics​

    لینک دانلود در پست بعد برای اعضاء قابل مشاهده است.
     
وضعیت موضوع:
You must be a logged-in, registered member of this site to view further posts in this thread.

این صفحه را به اشتراک بگذارید