1.   مشاوره و انجام پروپوزال  و پایان نامه ، مشاوره در زمینه ارائه سمینار، 
       مشاوره و انجام مقاله های بین المللی و داخلی، 
       مشاوره و انجام مقاله در مجله های علمی پژوهشی معتبر، 
        مشاوره و آموزش شبیه سازی شبکه توسط شبیه ساز آکادمیک 2-NS، 
         مشاوره و آموزش شبیه سازهای ترافیک شهری از قبیل  SUMO، ONE، و ...
          کمک به دانشجویان برای پیاده سازی ایده ها و مقالات خود با شبیه سازهای
               NS2, NS3 , OMNET++ , ONE
     
    
                 شماره تماس :
                         حسین رنجبران:    09101607834   
                                          
    
                  ساعات تماس: 
                                      ۸ الی ۲۰
                         
                   ایمیل:
                         hossein.ranjbaran.it@gmail.com
                        
           
    

Content and Context Aware Strategies for QoS Support in VANETs

شروع موضوع توسط AdMiN ‏17/1/17 در انجمن انجمن VANET

وضعیت موضوع:
You must be a logged-in, registered member of this site to view further posts in this thread.
  1. Administrator
    AdMiN
    هیات مدیره کاربر ویژه
    تاریخ عضویت:
    ‏3/10/13
    ارسال ها:
    2,287
    تشکر شده:
    325
    The surging interest in autonomous coordinateddriving and in proactive safety services, exploiting the wealth ofsensing and computing resources which are gradually permeatingthe urban and vehicular environments, is making provisioning ofhigh levels of QoS in vehicular networks an urgent issue. At thesame time, the spreading model of a smart car, with a wealthof infotainment applications, calls for architectures for vehicularcommunications capable of supporting traffic with a diverse setof performance requirements. So far efforts have been revolvedtowards enabling a single specific QoS level. But the issues of howto support traffic with tight QoS requirements (no packet loss, and delays inferior to 1ms), and of designing a system capable atthe same time of efficiently sustaining such traffic together withtraffic from infotainment applications, are still open. In this paper we present the approach taken in the SNFCONTACT project in order to tackle these issues. The goal ofthe project is to investigate how an architecture for vehicularcommunications which integrates content-centric networking, software-defined networking as well as context aware floatingcontent schemes can properly support the very diverse set ofapplication and services currently envisioned for the vehicularenvironment.​

    لینک دانلود در پست بعد برای اعضاء قابل مشاهده است.
     
وضعیت موضوع:
You must be a logged-in, registered member of this site to view further posts in this thread.

این صفحه را به اشتراک بگذارید