1.   مشاوره و انجام پروپوزال  و پایان نامه ، مشاوره در زمینه ارائه سمینار، 
       مشاوره و انجام مقاله های بین المللی و داخلی، 
       مشاوره و انجام مقاله در مجله های علمی پژوهشی معتبر، 
        مشاوره و آموزش شبیه سازی شبکه توسط شبیه ساز آکادمیک 2-NS، 
         مشاوره و آموزش شبیه سازهای ترافیک شهری از قبیل  SUMO، ONE، و ...
          کمک به دانشجویان برای پیاده سازی ایده ها و مقالات خود با شبیه سازهای
               NS2, NS3 , OMNET++ , ONE
     
    
                 شماره تماس :
                         حسین رنجبران:    09101607834   
                                          
    
                  ساعات تماس: 
                                      ۸ الی ۲۰
                         
                   ایمیل:
                         hossein.ranjbaran.it@gmail.com
                        
           
    

An alternative approach to mobility analysis in vehicular ad hoc networks

شروع موضوع توسط AdMiN ‏28/1/17 در انجمن انجمن VANET

وضعیت موضوع:
You must be a logged-in, registered member of this site to view further posts in this thread.
  1. Administrator
    AdMiN
    هیات مدیره کاربر ویژه
    تاریخ عضویت:
    ‏3/10/13
    ارسال ها:
    2,287
    تشکر شده:
    325
    Understanding vehicle mobility is essential for devising successful protocols for vehicular communications. Vehicles move at varying speeds on roads whose complexities range from plain highway lanes to urban boulevards with intersections/circles, traffic lights and various points of interest on them. This mobility pattern combined with vehicle density fluctuations depending on location and time makes understanding the vehicular mobility a challenging task and leads to vehicular communication solutions which are incomplete or low-performance. In this paper, we propose an alternative method for vehicular mobility analysis. We attempt to extract the spatio-temporal vehicular mobility characteristics of large, complex geographical areas by dividing them into cells and analyzing on these cells certain metrics that are of interest for vehicular communication. We first discuss the logic behind our approach. We then present definitions of the metrics used by the proposed analysis method. We conclude with a demonstration of the results achieved when the proposed method is applied in the analysis of a large scale mobility trace.​


    لینک دانلود در پست بعد برای اعضاء قابل مشاهده است.
     
وضعیت موضوع:
You must be a logged-in, registered member of this site to view further posts in this thread.

این صفحه را به اشتراک بگذارید