1.   مشاوره و انجام پروپوزال  و پایان نامه ، مشاوره در زمینه ارائه سمینار، 
       مشاوره و انجام مقاله های بین المللی و داخلی، 
       مشاوره و انجام مقاله در مجله های علمی پژوهشی معتبر، 
        مشاوره و آموزش شبیه سازی شبکه توسط شبیه ساز آکادمیک 2-NS، 
         مشاوره و آموزش شبیه سازهای ترافیک شهری از قبیل  SUMO، ONE، و ...
          کمک به دانشجویان برای پیاده سازی ایده ها و مقالات خود با شبیه سازهای
               NS2, NS3 , OMNET++ , ONE
     
    
                 شماره تماس :
                         حسین رنجبران:    09101607834   
                                          
    
                  ساعات تماس: 
                                      ۸ الی ۲۰
                         
                   ایمیل:
                         hossein.ranjbaran.it@gmail.com
                        
           
    

بررسي تأثير شبكه هاي بين خودرويي بر ايمني جاده ها

شروع موضوع توسط Hossein Ranjbaran ‏27/10/13 در انجمن انجمن VANET

وضعیت موضوع:
You must be a logged-in, registered member of this site to view further posts in this thread.
موضوع بسته شده است.
  1. Administrator
    Hossein Ranjbaran
    کاربر ویژه
    تاریخ عضویت:
    ‏3/10/13
    ارسال ها:
    1,034
    تشکر شده:
    197
    پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد رشته مهندسي فناوري اطلاعات (شبكه هاي كامپيوتري)
    عنوان:
    بررسي تأثير شبكه هاي بين خودرويي بر ايمني جاده ها
    استاد راهنما:
    دكتر صالح يوسفي
    استاد مشاور:
    حميدرضا عطائيان (عضو هيئت علمي جهاد دانشگاهي صنعتي شريف)
    نگارش:
    سيد محمد حسيني
    بهمن 1391

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------​
    چكيده
    از تكنولوژيهايي به شمار ميروند كه با هدف افزايش (CCWS) سيستم هاي مشاركتي هشداردهنده تصادف ايمني و كاهش تصادفات در سيستم حمل و نقل جاده اي معرفي شده اند. اين سيستمها نيازمند آگاهي مناسب موقعيتي هستند تا بتوانند هشدارهاي مناسب را براي جلوگيري از تصادفات محتمل، ايجاد كنند. تبادل اطلاعات را فراهم كند كه اين امر به بهترين شكل مي تواند توسط CCWS مابين خودروها م يتواند آگاهي مورد نياز ارتباطات بي سيم بين خودرويي و ايجاد شبك ههاي موردي بين خودرويي محقق گردد. شبكه هاي بين خودرويي با ارسال دو نوع پيام هشدار و دور هاي، سعي در فراهم ساختن آگاهي موقعيتي 360 درجه از محيط اطراف، براي دارند. هر چه ميزان اين آگاهي بيشتر باشد، سطح ايمني بالاتري حاصل CCWS كاربردهاي ايمني مبتني بر مي شود و از تصادفات بيشتري اجتناب مي گردد. عدم دريافت پيام ها در مقصد مي تواند از سطح آگاهي ايجاد شده و در نهايت ايمني خودرو بكاهد. در كل ميزان ايمني به وجود آمده براي يك خودرو، علاوه بر درصد پيامهاي دريافت شده، به مشخصات ديناميكي خودرو نيز بستگي دارد. در اين رساله، تأثير بسته هاي هشدار بر ايمني خودروها مورد بررسي قرار گرفته است و هدف اصلي، مدلسازي تأثير نرخ دريافت پيام ه اي ايمني و ساير است. تأثير پيام هاي دريافتي بر ايمني به وجود CCWS پارامترهاي مؤثر بر ايمني خودروها در كاربردهاي ايمني آمده، با در نظر گرفتن ويژگ يهاي ديناميكي خودروهاي درگير در قالب يك زنجيره ماركوف و با در نظر گرفتن عدم قطعيت راننده، مدل شده است. به علاوه نوع منبع فراهم كننده آگاهي موقعيتي وتأثير آن بر نحوه عكس العمل راننده نيز در مدل گنجانده شده است. نتايج بدست آمده از شبيه سازي، دقت بالاي مدل پيشنهادي در تعيين احتمال تصادف را نشان م يدهند. در ادامه، مدل براي بررسي تأثير پيامهاي دريافتي بر ايمني در زنجيره اي از خودروها، گسترش داده شده است. مدل پيشنهادي مي تواند به عنوان يك چارچوب براي تحليل
    وضعيت و تصمي مگيري در كاربردهاي ايمني برپايه شبك ههاي بي نخودرويي بكار گرفته شود. همچنين اين مدل با توجه به پيچيدگي پردازشي پايين آن م يتواند در پياد هسازي كاربردهاي ايمني مفيد باشد و منجر به تصميم گيريهاي دقيق تر شود.

    كلمات كليدي: زنجيره ماركوف ،CCWS ، ايمني، شبكه هاي بين خودرويي، كاربردهاي ايمني
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     

    فایل های ضمیمه:

    mk69online, mah no و nares62 از این پست تشکر کرده اند.
وضعیت موضوع:
You must be a logged-in, registered member of this site to view further posts in this thread.
موضوع بسته شده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید